Nie możemy zmienić przeszłości, ale możemy zmienić znaczenie jakie jej nadajemy - Bogdan de Barbaro
Ukończyłam Pedagogikę w zakresie pracy socjalnej i opiekuńczej w Wyższej Szkole Informatyki i Umiejętności w Łodzi. Jestem także absolwentką studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunkach: Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika). Ukończyłam również kursy: „Terapia behawioralna dzieci z autyzmem”, oraz „Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”. Ponadto jestem Trenerem Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
Prowadzę terapię indywidualną z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zespołem Aspergera.
Zakres pracy dobieram i dostosowuję indywidualnie do potrzeb i możliwości dziecka. Zajmuje się terapią behawioralna inaczej Stosowaną Analizę Zachowania, która jest uznawana za jedną z najbardziej skutecznych metod pracy dzieci z zaburzeniami rozwoju, w tym dzieci w spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Terapia behawioralna wykorzystuje prawa uczenia się w celu rozwoju zachowań pożądanych oraz redukcji zachowań niepożądanych. Dzięki temu dziecko ma możliwość nabycia nowych umiejętności poznawczych i społecznych. Jest również wykorzystywana w celu poprawienia komunikacji, uwagi, skupienia, koncentracji oraz pamięci. Wszelkiego rodzaju działania terapeutyczne dobierane są indywidualnie by w jak najlepszy sposób wspierać rozwój i możliwości dziecka.